Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

ΑΝΟΙΞΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΚΟΥΡΕΑ


 

20130412-222136.jpg
Γράφει η
Κανέλλα Καζακοπούλου
Το επάγγελμα του κουρέα αλλιώς μπαρμπέρη, εχει ανοίξει εδώ και τρία χρόνια. Εκτός από τις γνωστές τρίχες κεφαλής, τρίχες μουστακίου, τρίχες μουσίου, οι διεθνείς μπαρμπέρηδες επέκτειναν τις δραστηριότητές τους σε μισθούς, συντάξεις, εφάπαξ κατά πρώτοις,κατά δευτέροις σε ασφαλιστικά ταμεία, νοσοκομεία, ομολογιούχους πού εμπιστεύθηκαν (κακή τη μοίρα) το ελληνικό δημόσιο στα λόγια ιδιωτικό τοις πράγμασι ,καθόσον οι γενικοί κουμανταδόροι δέν ειναι οι διοικούντες αλλά οι έχοντες και κατέχοντες τα μέσα παραγωγής και την εν γένει οικονομική εξουσία. (το πώς την απέκτησαν ειναι άλλου παπά ευαγγέλιο, χωρίς το σταυρό στο χέρι….) Οι διοικούντες ειναι οι διεκπαιρεωτές τους, οι 
αναλαμβάνοντες να φέρουν σε πέρας το έργο πού τους ανατίθεται, κάτι σάν διαγωνισμός οπου υποβάλλονται προσφορές και την δουλειά την παίρνει ο προσφέρων τα καλύτερα…..
Κατά τρίτοις η δραστηριότητα επεκτάθηκε και σε κούρεμα αξίας ακινήτων, λόγω έλλειψης της ζήτησης , εξ αιτίας της οικονομικής δυσπραγίας ή καλύτερα αφραγκίας (ποιός σκέφτεται ή ποιός μπορεί πλέον να σκέφτεται τέτοιες πολυτέλειες….).και κατά τετάρτοις σε μεγάλες καταθέσεις μπάς κι εγώ ο κουρεμένος δις και τρίς δύσμοιρος συνταξιούχος, μισθωτός άνεργος υποαπασχολούμενος, νοικιασμένος εργαζόμενος, ο χιλιοχαρατσωμένος να νοιώσω ενα αίσθημα ανακούφισης και ΚΥΡΙΩΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ που πλέον δέν θα παίρνουν από εμένα αλλά από τους κατέχοντες πλούτον.
Μα η λογική μου (ευτυχώς αυτή δέν μπόρεσαν να την κουρέψουν) μου λεει οτι εάν νοιάζονταν να με σώσουν εμένα τον λαό, γιατί δέν πήγαν εξ αρχής στον πλούτο για να γλυτώσει η φουκαριάρα η σύνταξή μου, ο μισθός μου, το δώρο μου, πού ήταν συμπλήρωμα του μισθού και μπάλωνα τρύπες, γιατί δέν πήγαν εξ αρχής στον πλούτο για να μην γεμίσει η χώρα λουκέττα άνεργους, αστεγους, συσσίτια?
Μπορεί οι γνώσεις μου να μην φτάνουν να συλλάβω σε όλη του την έκταση το πού το πάνε ΤΕΛΙΚΑ οι νοσηροί εγκέφαλοι των διαφόρων οικονομικών και πολιτικών ιερατείων που εδρεύουν στις Βρυξέλλες και αλλού. Το σίγουρο ειναι πώς αυτό το σάπιο οικονομικό σύστημα πού ζούμε, το οποίο στηρίζεται πάνω στην εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο, εχει φτάσει στα όριά του και πώς μπορεί να κλείνει μιά τρύπα σήμερα εδώ, θα ανοίγει μιά άλλη παραπέρα και ούτω καθεξής.
ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΛΑΟΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑΧΟΥΝ ΔΙΑΛΥΘΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΝ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΝ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΥΦΑΡΠΑΞΕΙ ΟΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΩΣ ΔΟΥΡΡΕΙΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Απλοί τρόποι να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σύστημα του παιδιού

  ΠΑΙΔΙ  |  10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020 | 06:00  |  IMOMMY TEAM Ειδικά αυτήν την περίοδο που η πανδημία του κοροναϊού απειλεί την υγεία ...