Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Ο μονόλογος ενός Νοσφεράτου...


 




Εγώ ο Σόιμπλε.

Εγώ ο Φρειδερίκος ο Μέγας. Τουλάχιστον ώς τις δέκα το πρωί κάθε μέρα. Διότι μετά το προάριστον γίνομαι Βίσμαρκ.

Γιατί εγώ ο Σόιμπλε ασχολήθηκα με...

το θέμα των πολεμικών αποζημιώσεων που οφείλει η Γερμανία στην Ελλάδα; - ποιοι είναι αυτοί οι Ελληνες και με απασχόλησαν; Και γιατί με απασχόλησε τέτοιο θέμα; - υπάρχει;

Εγώ είμαι ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, είμαι απ’ τους Γρανιτένιους Τείχους των Μαύρων Γραφείων και με απασχολούν μόνον σοβαρά θέματα (φέρ’ ειπείν, αυτήν τη στιγμή προγράφω δεκατρείς χώρες), το θέμα των αποζημιώσεων γιατί με απασχόλησε; δεν είναι σοβαρό.

Για να είναι σοβαρό ένα θέμα, πρέπει να το υποστηρίζει μια σοβαρή κυβέρνηση, και η ελληνική κυβέρνηση δεν είναι σοβαρή.

Βεβαίως, σοβαρή υπόθεση είναι η Ελλάδα. Εχουν ωραία σπίτια στον ήλιο οι Ελληνες. Τράπεζες, λιμάνια, δρόμους, υδρογονάνθρακες -πολύ σοβαρό αυτό- τραίνα, χρυσοφόρα σκουπίδια, αλλά δεν μπορούν να τα διαχειριστούν όλα αυτά, κάποιος πρέπει να τους βοηθήσει ή να τα βουτήξει και -για να είμαστε σοβαροί- όποιος βοηθάει, βουτάει! Σε όλες τις εποχές. Ο Μάριος βούταγε, ο Σύλλας, ο Λούκουλος, ο Καίσαρας - σήμερα έχουμε γίνει πολύ καλύτεροι, δεν βουτάμε μόνον. Βοηθάμε. Οι ναζί βούταγαν. Εμείς όμως δεν είμαστε ναζί. Δεν κάναμε εμείς τις αμαρτίες που μας ζητάνε οι Ελληνες να πληρώσουμε σήμερα. Αλλωστε και η Γερμανία καταστράφηκε στον πόλεμο. Μάλιστα εκατοντάδες χιλιάδες Ελληνες εργάτες μάς βοήθησαν να την ξανακτίσουμε στις δεκαετίες του ’50, του ’60 και του ’70. Μετανάστες, θα μου πεις! Μετανάστες, όταν δεν μπορείς να κάνεις αλλοιώς τους ανέχεσαι! Αλλωστε και σήμερα απασχολούμε μετανάστες νέας εσοδείας απ’ όλη την Ευρώπη, κυρίως την ανατολική, που είναι και ο Ζωτικός μας Χώρος, με 2 ευρώ την ώρα μεροκάματο, αν θέλουν περισσότερα, ας πάνε στην Κίνα, ή στην Ελλάδα! Πολύ κακομαθημένοι ήταν οι Ελληνες με τα μεροκάματα - όμως μην εκνευρίζομαι! εγώ είμαι ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε l’ etat c’ est moi, το κράτος είμαι εγώ.

Είμαι εγώ! ο Σόιμπλε. Ξέρω από μαύρο χρήμα, το ξέπλυνα. Ξέρω από τοξικά ομόλογα, τα ελέγχω, τα δημιουργώ, ξέρω από μίζες και Ζήμενς, ξέρω από Ντόυτσε Μπανκ και Μπιγκ Μπανγκ οι Φούσκες, ξέρω ό,τι θέλω, οι πολεμικές αποζημιώσεις θα με απασχολήσουν; Φωνάχτε μου τη «Bild» να της υπαγορεύσω τι θα γράψει για αυτό το θέμα! Εμείς είμαστε φίλοι της Ελλάδας! Την αγαπάμε! Τόσους αρχαιολογικούς θησαυρούς της έκλεψαν οι ναζί στην Κατοχή, ακόμα τους έχουμε, τους φυλάμε, τους προσέχουμε και τους εκθέτουμε.

Εμείς αγαπάμε την Ελλάδα. Δεν μας στάθηκε η χώρα αυτή, όταν, μαζί με άλλες, μας βοήθησε το 1953 να σταθούμε στα πόδια μας; Τότε που μας χάρισαν χρέη - να δεις πώς το λένε στα ελληνικά; sissahthien, νομίζω, τότε που μας αναγνώρισαν τη «ρήτρα ανάπτυξης» ως προϋπόθεση αποπληρωμής χρεών - κι εμείς πληρώνουμε πάντα τα χρέη μας, χρέος μας σήμερα είναι να κάνουμε την Ελλάδα Ειδική Οικονομική Ζώνη. Και θα την κάνουμε! Τι νομίζουν επιτέλους ότι είναι αυτοί οι Ελληνες; Δεν είναι σαν τους προγόνους τους «να τους συναντάμε πάντα μπροστά μας» όπως έλεγε ο Νίτσε, ούτε υπήρξαν ποτέ αυτά τα πλάσματα που φαντασιώθηκε ο Γκαίτε, οι Ελληνες είναι εργατική δύναμη και η εργασία ελευθερώνει, τελεία και παύλα. Σε ελεύθερη αγορά ζούμε, επιβιώνουν οι ισχυρότεροι. Τελεία και παύλα. Ας κοιτάξουν λοιπόν οι Ελληνες πώς θα πληρώσουν τις δόσεις τους για να παίρνουν τη δόση τους κι ας αφήσουν τις κουταμάρες για τις πολεμικές αποζημιώσεις. Αυτές τις αναγνωρίσαμε το 1946 και τώρα έχουμε 2013, θέλουν να γυρίσουμε 70 χρόνια πίσω; Σιγά μη γυρίσουμε και στην εποχή του Βίσμαρκ - τι ώρα είναι; όχι, Βίσμαρκ γίνομαι σε είκοσι λεπτά, έως τότε παραμένω Φρειδερίκος ο Μέγας και με εκνευρίζει να ασχολούμαι με μικρότητες εκτός κι αν είναι μεγάλα τα ποσά.

Και οι πολεμικές αποζημιώσεις για την Ελλάδα είναι μεγάλο ποσό, μ’ εκνευρίζει αυτό, ευτυχώς που ως θέμα δεν υπάρχει και για αυτό δεν ασχολούμαι μαζί του, εγώ ο Σόιμπλε, εγώ ο Υπατος Αρμοστής της Κύπρου, Ανθύπατος Κροατίας και Μεγάλης Βοημίας, εγώ ο Κατακτητής του Βισύ και Μέγας Μάγιστρος των Τραπεζών, ο Αφέντης των Μισθών και ο Ντούτσε των αγορών, εγώ ο Σόιμπλε, Κλειδοκράτορας ζωών, Ποντίφιξ πρακτόρων και κομισάριων, εγώ ο Σόιμπλε, ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, Σουλτάνος όλων των χαρατσιών και Δούκας των μικρών και μεγάλων Δουκάτων Λουξεμβούργου, Αλσατίας και Σάαρ, εγώ ο Τοποτηρητής όλων των Ευρώ, πολλά τα έτη Μου, τι έπαθα σήμερα κι ασχολήθηκα με ένα θέμα που δεν υπάρχει;


Στάθης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Απλοί τρόποι να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σύστημα του παιδιού

  ΠΑΙΔΙ  |  10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020 | 06:00  |  IMOMMY TEAM Ειδικά αυτήν την περίοδο που η πανδημία του κοροναϊού απειλεί την υγεία ...