Σάββατο 26 Μαΐου 2012

«Ο έρωτας με κάνει πιο όμορφη και πιο γενναιόδωρη»


«Ο έρωτας με κάνει πιο όμορφη και πιο γενναιόδωρη»

  • (0)

Αδυνατίζει όταν την «χτυπούν» τα βέλη του φτερωτού θεού η Ματσούκα

Για τον έρωτα, τη θεατρική παράσταση στην οποία πρωταγωνιστεί αλλά και την καθημερινότητα της μίλησε η Δήμητρα Ματσούκα. 

Σε αποκαλυπτική συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «Down Town» της Κύπρου υποστηρίζει πως «ο έρωτας με κάνει πιο όμορφη, πιο γενναιόδωρη με τους άλλους και μου κόβει την όρεξη. Όταν ερωτεύομαι πάντα αδυνατίζω ανησυχητικά, σύμφωνα με τη μαμά μου». 

Η ηθοποιός μίλησε για τη θεατρική παράσταση στην οποία πρωταγωνιστεί αυτό το διάστημα λέγοντας «οι φαντασιώσεις της ηρωίδας που υποδύομαι στο “μια πορνογραφική σχέση” είναι ακραίες. Δεν είχα ποτέ αντίστοιχες. Το ερωτικό παιχνίδι, όταν είμαι σε μια σχέση είναι κάτι που γίνεται χωρίς δεύτερη σκέψη , άλλωστε σε αυτές τις περιπτώσεις μιλάμε για ένστικτα στα οποία αφήνομαι με χαρά».

Όσο για το ποιες είναι οι καθημερινές της συνήθειες, η Δήμητρα Ματσούκα δήλωσε: «Ξυπνάω γύρω στις 11 ,παίρνω τηλέφωνο τη μαμά μου, πίνω το γάλα μου, υπόσχομαι στον εαυτό μου ότι θα καπνίσω λίγο, κάνω πιλάτες, διαβάζω τις αναγνωστικές μου εκκρεμότητες, πάω σινεμά και προσπαθώ να χαμογελάω με ότι ανατρέπει τα σχέδια μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Απλοί τρόποι να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σύστημα του παιδιού

  ΠΑΙΔΙ  |  10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020 | 06:00  |  IMOMMY TEAM Ειδικά αυτήν την περίοδο που η πανδημία του κοροναϊού απειλεί την υγεία ...